.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«مردم یاری» درپی شیوع کرونا در کشور تقویت شده است
جانشین فرماندهی سپاه کربلا با بیان اینکه کرونا کوچکتر از آن است که ملت و کشور را متوقف کند، گفت: کرونا مردم یاری و مردم نوازی را برای میهن به ارمغان آورده است.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ حسین محمدرضایی جانشین فرماندهی سپاه کربلا ظهر یکشنبه در آئین نهضت مومنامه بانوان بسیجی استان مازندران با اشاره به شرایط سخت ایجاد شده درپی شیوع کرونا گفت: کرونا نتوانست ما را متوقف کند و علی رغم همه مشکلات و موانع، تحریم داروها و تجهیزات پزشکی، مردم کشور ما متوقف نشدند و ملت بزرگ ایران در هیچ بحران ویا تهدیدی متوقف نشده است.

 

وی با اظهار اینکه تاکنون بحران و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: جنگ بحران بسیار بزرگ بود و قرار بود انقلاب اسلامی را از این طریق زمینگیر کنند و از بین برند اما نه تنها به واسطه جنگ تحمیلی متوقف نشدیم، توانستیم انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کنیم.

 

وی بابیان اینکه در جنگ به فرمایش حضرت امام راحل ابهت ابرقدرت‌های بزرگ شرق و غرب شکسته شد، یادآور شد: توانمندی‌های زیادی از دل بحران جنگ برای کشور ایجاد کردیم و پس از جنگ نیز شاهد عظمت وبزرگی ملت و کشور هستیم.

 

سرهنگ محمدرضایی با عنوان اینکه کرونا کوچک‌تر از آن است که ما را متوقف کند، صفا، همدلی، مشارکت، حس انسان دوستی را برجستگی‌های دوران کرونا ذکر کرد و گفت: این بیماری در کنار خود سبب صفا، مردم یاری و مردم نوازی را برای کشور ارمغان آورده است.

 

جانشین فرماندهی سپاه کربلا یادآور شد: اگر می‌خواهیم مانند شهدا رفتار کنیم باید حس نوع دوستی را در جامعه پرورش دهیم زیرا جامعه با این صفت زنده است.

 

وی با تاکید براینکه باید هنرشادکردن دیگران و مردم را داشته باشیم، تصریح کرد: دشمن اراده کرده تا مردم را به زمین بزند و مشکلات را روز به روز بیشتر کند و در این عرصه باید برای کاهش درد و رنج مردم تلاش کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.